Loola

馃尫聽WIOSENNA PROMOCJA聽馃尫 na sukienki z poprzednich kolekcji聽Ostatnia szansa!

Zaloguj si臋
Nie pami臋tasz has艂a?
Nie mam jeszcze konta
Zarejestruj si臋

Zwroty/Wymiany/Reklamacje

Pami臋taj, 偶eby do przesy艂ki koniecznie do艂膮czy膰 wype艂niony formularz zwrotu z paczki!
Formularz zosta艂 do艂膮czony do paczki, je艣li go聽nie masz wydrukuj i wype艂nij ten: FORMULARZ
W przypadku samodzielnego nadania paczki towar nale偶y odes艂a膰 na adres:

LOOLA

Dys, ul. Kwiatowa 8

21-003 Ciecierzyn

Uwaga! Nie ma mo偶liwo艣ci odbioru/wymiany/zwrotu osobistego towaru pod wskazanym adresem!

Prosimy NIE wysy艂a膰 paczek do paczkomatu ani innego punktu odbioru!

WYMIANA:

Wymiana mo偶liwa jest w ci膮gu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki z towarem. Wymiany mo偶na dokona膰 TYLKO na produkt, kt贸ry jest w tej samej cenie.

W celu dokonania wymiany prosimy do paczki do艂膮czy膰 kartk臋 z zapisanym numerem zam贸wienia, imieniem i nazwiskiem osoby zamawiaj膮cej oraz informacj膮 na jaki rozmiar / kolor / model produkt ma zosta膰 wymieniony. Prosimy ui艣ci膰 przelew w wysoko艣ci 10 z艂 za ponowne wys艂anie do Pa艅stwa paczki. Mo偶na r贸wnie偶 do艂膮czy膰 10 z艂 do przesy艂ki. W przypadku wymiany paragon i o艣wiadczenie nie s膮 wymagane. Dow贸d zap艂aty za przesy艂k臋 wysy艂amy mailem.

Nowy produkt zostanie wys艂any w ci膮gu kilku dni od otrzymania przez nas paczki.

REKLAMACJA:

W przypadku ch臋ci z艂o偶enia reklamacji prosimy o odes艂anie towaru na adres:

LOOLA

Dys, ul. Kwiatowa 8

21-003 Ciecierzyn

wraz z wype艂nionym formularzem:

REKLMACJA - LINK

ZWROT:

Na odst膮pienie od umowy klient ma 14 dni kalendarzowych. Towar wysy艂any musi by膰 starannie zapakowany i zabezpieczony. Najlepiej odes艂a膰 produkt w pude艂ku, w kt贸rym zam贸wienie zosta艂o wys艂ane, ale nie jest to niezb臋dne - wa偶ne 偶eby produkt nie zdeformowa艂 si臋 w trakcie transportu. Paczki odes艂ane w za ma艂ych kopertach powoduj膮 mocne wygniecenie produktu, w takim przypadku klient ponosi koszty pralni. Koperty A4 s膮 za ma艂e, aby odpowiednio przetransportowa膰 towar. Towar nie mo偶e by膰 u偶ywany, nie mo偶e nosi膰 偶adnych 艣lad贸w u偶ytkowania (w tym r贸wnie偶 zapachu perfum, papieros贸w lub innych). Towar nie mo偶e by膰 ubrudzony pudrem/podk艂adem, nie mo偶e posiada膰 plam, ani nie mo偶e by膰 w 偶aden spos贸b uszkodzony. Towar musi posiada膰 oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym ta艣m臋 z logo. W przypadku niespe艂nienia tych warunk贸w zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialno艣膰 za zmniejszenie warto艣ci rzeczy b臋d膮ce wynikiem korzystania z niej w spos贸b wykraczaj膮cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze wzgl臋du na to, 偶e nie sprzedajemy produkt贸w brudnych, ani bez metek, to warto艣膰 takich produkt贸w spada do 0z艂, w zwi膮zku z czym klient ponosi koszt w wysoko艣ci ceny produktu.

Aby zwrot zosta艂 przyj臋ty - NIEZB臉DNE jest dostarczenie o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy w ci膮gu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Zgodnie z ustaw膮 - warunkiem przyj臋cia zwrotu jest dostarczenie takiego o艣wiadczenia. Gotowy do wype艂nienia formularz o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy do艂膮czamy do paczki z towarem. Wystarczy go wype艂ni膰 i do艂膮czy膰 do paczki zwrotnej.

Paragony wysy艂ane s膮 do Pa艅stwa w wiadomo艣ci mailowej.

Klientom kupuj膮cym produkt na firm臋 z faktur膮聽VAT nie przys艂uguje prawo zwrotu.

Przelewy wykonujemy tylko na konta polskie. W przypadku przelewu na zagraniczne konto Sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez banki - ten koszt ponosi kupuj膮cy. Dotyczy to r贸wnie偶 transakcji przez serwis PayPal.

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYS艁ANYCH DO NAS ZA POBRANIEM.

ZWROT PIENI臉DZY NAST膭PI W CI膭GU 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA PACZKI ZE ZWROTEM.

do g贸ry
Sklep jest w trybie podgl膮du
Poka偶 pe艂n膮 wersj臋 strony
Sklep internetowy Shoper Premium